www.isravelo.com

נעלי רכיבת שטח – מידע מקצועי

רכיבת שטח היא פעילות המשלבת את הריגוש שברכיבה על אופניים עם הכיף שבחקר שבילי שטח. נעלי רכיבת שטח נועדו לאפשר לרוכב ליהנות מרכיבת שטח בטוחה ומהנה.

ישנו מגוון רחב של נעלי רכיבה על אופניים ולכל אחת מהן יתרונות ותכונות שונות. חלק מהנעליים תוכננו למטרות ספציפיות, כמו רכיבה על אופני הרים או רכיבה על אופני כביש.

באופן כללי, ניתן לומר כי נעלי רכיבת שטח צריכות להיות קלות משקל, יציבות, נוחות ובטיחותיות עבור הרוכב.

נעלי רכיבת שטח

מאפייניהן העיקריים של נעלי אופניים שטח

כאמור, נעלי אופניים שטח צריכות להיות קלות ונוחות מצד אחד וגם יציבות ובטיחותיות מצד שני. מבנה הנעליים הוא קריטי עבור הביצועים של הרוכב ברכיבת שטח. זאת מכיוון שמבנה הנעל הוא שקובע עד כמה היא תוכל לעמוד בפני שחיקה לאורך זמן.

בהשוואה לנעלי ספורט למשל, נעלי רכיבה על אופניים מעוצבות עם סוליות קשיחות יותר.

בנוסף, בחלק מנעלי הרכיבה ישנו תפס או קליט מיוחד שמאפשר חיבור לפדל האופניים. הקליט ממוקם בצד התחתון של הנעל ונצמד לדוושה באמצעות מנגנון קפיצי קטן על הדוושה עצמה.

לאחר שהוא נצמד, הרוכב לא יכול להסיר את הנעל מהדוושה אלא אם הוא מסובב את העקב כלפי חוץ וכך מנתק את התפס.

סוגים שונים של נעלי רכיבה על אופניים

  • נעליים לרכיבת כביש – נעלי רכיבת כביש הן קלות משקל, בעלות סוליות חיצוניות חלקות ואוורור טוב. הן מצוידות בסוליות נוקשות במיוחד, עם קליטים, שנועדו כדי להקל על העברת הכוח אל דוושות האופניים. נעליים אלו הן בחירה טובה למי שמחפש להגיע לביצועים מקסימליים. מאידך, נעליים אלו פחות נוחות להליכה בגלל הסוליה הנוקשה שלהן.
  • נעלי רכיבת שטח – ניתן למצוא נעלי רכיבה לאופני הרים המיועדות לרכיבת שטח עם קליטים המתחברים לפדל וגם ללא קליטים. בעת בחירת הנעל המתאימה, יש לקחת בחשבון את סוגיית הירידה והעליה על האופניים. רוכבים אשר נוטים לרדת הרבה מהאופניים כדי לטייל בשטח יעדיפו נעליים ללא קליטים ולהיפך. נעלי רכיבה שטוחות ללא קליטים מתאימות יותר לדוושות אופניים שטוחות ורחבות. סוליות הגומי הרחבות שלהן מאפשרת הצמדות טובה אל הדוושות.
  • נעליים לרכיבה מזדמנת – נעליים אלו דומות לנעלי ספורט טיפוסיות והן נוחות מאוד לרכיבה בשטח עירוני או רכיבה למרחקים קצרים. נעליים אלו מתאימות גם לדוושות הנצמדות לקליטים אבל הן אינן קשיחות כמו נעלי רכיבת כביש למשל. יש להן סוליית גומי והקליטים בהן שקועים בתוך הנעל על מנת לאפשר גם הליכה.

נעליים לרכיבת אופניים בשטח

רכישת נעלי רכיבה על אופניים באתר ישראוולו

באתר של ישראוולו (Isravelo) תוכלו למצוא סוגים שונים של נעלי רכיבה לאופניים מבית חברת SIDI האיטלקית. אנו מאמינים שלציוד רכיבה איכותי ישנה השפעה רבה על ההנאה מהרכיבה וגם על התוצאות שניתן להשיג.

לכן אנו מוכרים באתר שלנו רק מוצרים איכותיים שאנחנו אוהבים להשתמש בהם בעצמנו. הנעליים של חברת SIDI הן נעלי רכיבה מעולות אשר חלקן מתאימות לרכיבת שטח וחלקן לרכיבת כביש.

נעליים לרכיבת אופניים בשטח

אנו מזמינים אתכם לבקר בקטגוריית הנעליים באתרנו ולבחור לכם את סוג הנעליים המתאים ביותר עבורכם. לכל שאלה ובקשה, אל תהססו לפנות אלינו ונשמח לעזור.

לצפייה בקטגוריית נעלי רכיבת אופניים לשנת 2022 >>

דילוג לתוכן