www.isravelo.com

מותג ביגוד ריצה חדש בארץ, הכירו את KARPOS מאיטליה

ריצה היא בדרך כלל ספורט פשוט מבחינת ציוד נדרש. מצד שני חובבי הריצה יודעים שביגוד איכותי שכיף ללבוש ולהראות איתו משדרג את החוויה. יצאתי לבחון את ביגוד הריצה של KARPOS מותג איטלקי צעיר שהגיע לארץ ומכוון הכי גבוה.

מהרי הדולומיטים לקיץ הישראלי

חברת KARPOS נוסדה בעיירה קטנה בדולומיטים שבאיטליה, אחד המקומות היפים בעולם. הטבע הפראי, המצוקים והשלג הכתיבו קו מוצרים שכולל את מגוון הפעילויות המאפיינות את האזור. לחברה יש ביגוד סקי, טיולים ,טיפוס הרים וריצה. לאחר שיחת היכרות קצרה עם לני מישרוולו (Isravelo) שמייבא את המותג, הותאמה לי ערכת ביגוד ריצה קיצית הכוללת חולצה, מכנס משולב עם טייץ, שרוולי לחץ, וויזור וגרבי ריצה. תנאי הריצה באזור המרכז באוגוסט דורשים ביגוד ברמה גבוהה על מנת להתמודד עם החום והלחות. האם ביגוד ריצה של חברת בוטיק מאיטליה יוכל לעמוד במבחן?

התרשמות ראשונית והתאמה

היה מרגש להכיר בפעם הראשונה חברה חדשה. כשמדובר על חברה איטלקית המייצרת ביגוד ספורט הציפיה היא למוצר ברמה גבוהה. בחינה ראשונית של הבדים, משקל החולצה, עיצוב המכנס והאיבזור הצביעו שמדובר בביגוד איכותי. בחרתי בצבעי שחור וירוק, באתר היבואן ניתן להתרשם מצבעים נוספים לדגמי הגברים והנשים. מבחינת מידות, ברוב ביגוד הריצה אני לובש מדיום ב KARPOS מדיום היה צפוף במקצת ובחרתי במידה L עבור החולצה והמכנס. הוויזור ושרוולי הלחץ מגיעים במידה אחת שהתאימה במדוייק. רמת המחירים של הפריטים השונים באתר תואמת את המחירים של המותגים המובילים בארץ, לא גבוה ולא נמוך.

ביגוד ריצה KARPOS

ריצה עם המכנס המשולב טייץ CenGIA 

בחרתי כריצה ראשונה את אימון הנפח המפנק של תקופת הקיץ, 18ק”מ בפארק הירקון. המכנס משולב בטייץ היה הפריט שסיקרן אותי במיוחד. אני בדרך כלל מעדיף להתאמן עם מכנס רגיל ובריצות הארוכות לפעמים לובש טייץ. השילוב בין מכנס לטייץ מהווה נושא לוויכוח, יש רצים שיתחברו ויש שלא. למכנס יש כיס קדמי ארוך ושטוח עם שפע מקום שניתן לאחסן בו ג’לים, תמרים כדורי מלח, טישו או ציוד קל משקל אחר. נהנתי גם מהכיס הנדיב מאד מאחור שהצליח לאחסן את הטלפון הנייד. הכיס נסגר ברוכסן, מבחינתי אבטחה של רוכסן היא חובה בכל מכנס ריצה. אין דרך אחרת להבטיח ששלט רכב או מפתח יסיימו יחד איתנו את הריצה פרט לרוכסן איכותי.

קרא עוד באתר  BIKEPANEL

 

דילוג לתוכן