www.isravelo.com

חורף חם: מבחן לביגוד חורף של קסטלי

החורף בישראל קצר אך קשוח עבור הרוכבים שלא תמיד ממהרים להצטייד בביגוד חורפי מתאים. וזאת למרות שהוא משנה את חווית הרכיבה בתנאי קור, רוח וגשם ומחזיק מספר עונות.
קסטלי הוותיקה בענף מוכרת בעיקר בזכות חולצת ה-Gabba האייקונית שהישראלים אוהבים. יצאנו לבדוק עוד מספר פריטים קריטיים לרוכב בחורף.
בשונה מאוד מהרכיבה בקיץ בה אנו נדרשים רק לביב ולחולצה קיצית, בלי אפשרויות בחירה מורכבות, בביגוד חורף המצב שונה ועל הרוכב לבחור את העדפותיו לכל עונה ולכל תנאי רכיבה.

ביגוד חורף לרכיבת אופניים

קסטלי, האיטלקיה הותיקה עם העקרב האדום

נמצאת באופן עקבי כבר שנים רבות בטופ העולמי. בשנים האחרונות קסטלי מיצבה את עצמה כמובילה בביגוד החורף עם חולצת הגאבה האייקונית שהובילה את הדרך לביגוד חורף ייעודי חמים, מבודד מרוח, מגשם ונושם.

מאז כבר אין צורך לרכב עם מעיל ניילון אטום ורחב שמתנופף ברוח עם רשרושים מעצבנים. מאז, חובבי הרכיבה בכל העולם וגם בישראל הפכו את חולצת הגאבה לשם נרדף לקטגוריה כולה וקסטלי התפתחה עם שדרוגים בטכנולוגיה המוצעת בחולצת הגאבה שקיבלה, אגב, כבר מספר מתיחות פנים.

בנוסף החברה שילבה את הטכנולוגיות של הגאבה בשאר מוצרי החברה. כך קסטלי מביאה לשוק פתרונות לכל הרוכבים בכל הגיאוגרפיות, תנאי האקלים וההעדפות האישיות של הרוכב.

ביגוד חורף של קסטלי לרכיבת אופניים

מה הכי חשוב שיהיה בביגוד חורף שלנו?

כולנו מכירים מקרוב עד כמה הקור מועצם ברכיבה, בשונה מריצה, לפעמים לכדי רמה בלתי נסבלת. לכן, גם האתגר בביגוד חורף לרוכבים הוא כפול: צריכים ביגוד שמבודד היטב ממה שקורה בחוץ אך עדיין מנדף מספיק ומאפשר ללחות ולזיעה לצאת.

בשנים האחרונות ביגוד רכיבה לאופניים שחוסם רוח הפך לסטנדרט אצל רוב החברות כאשר כל חברה משתמשת בטכנולוגיה אחרת.

קסטלי בוחרת להשתמש עבור חלק גדול מביגוד החורף שלה בטכנולוגיה של חברת Gore, הידועה בעיקר בזכות בד ה-GoreTex שנכנס לשימוש בנעלי שטח לפני כשני עשורים ומאז בשימוש נרחב בביגוד ספורט וטיולים.

בנוסף נרצה גם אטימות לכל הפחות לגשם קל, שיש סבירות לא רעה להיפגש עמו ברכיבה ארוכה שעוברת בין כמה אזורים ותנאי שטח/אקלים משתנים.

קסטלי משלבת את התכונות האלו בדרגות שונות לפי העדפת הרוכב ומציעה מספר מוצרים בכל קטגוריה עם רמות בידוד משתנות בהתאם לאקלים ולהעדפות הרוכב.

בנוסף גם בבחירת שכבת הבסיס אפשר לשחק ולבחור באחד חורפי או בקיצי מאוורר יותר.

לסדרת הג’קטים קסטלי בחרה את המונח RoS – Rain or Shine המבטא התאמה לקור בצירוף גשם או קור יבש. בסדרה זו נמצא פאנלים עם Windstopper חוסמי רוח מתוצרת Gore העשוי משילובים של מספר סוגי טקסטיל וכן שכבת הדבקה באזור התפרים על מנת למנוע חדירת מים מהם, מה שבדרך כלל קורה במוצרים מתחרים.

קרא עוד באתר BIKEPANEL

דילוג לתוכן